کارایی سئو در طراحی سایت شرکتی تجاری

ما می دانیم که شما یک طراحی سایت شرکتی تجاری می خواهید، اما گزینه "وب سایت شخصی" را در اینجا انتخاب کنید. می‌توانید از همه ویژگی‌های تجاری فهرست‌شده در سمت مربع صفحه، با یک استثنا بزرگ استفاده کنید: همگام‌سازی موجودی خود با Square.

اگر یک فروشگاه موجود دارید و موجودی خود را در Square مدیریت می کنید، باید یک تصمیم بسیار مهم در اینجا بگیرید:

اگر می خواهید موجودی آنلاین خود را با Square همگام کنید تا اقلام فروخته شده در فروشگاه آجر و ملات شما به صورت آنلاین در دسترس نباشند، باید از سازنده طراحی سایت شرکتی Square استفاده کنید.

اگر موجودی آنلاین خود را جدا از فروشگاه آجر و ملات خود نگه دارید، باید از سازنده Weebly استفاده کنید. نمی‌توانید موجودی Square خود را با سازنده Weebly همگام‌سازی کنید.

وقتی روی دکمه «Weebly Websites را امتحان کنید» کلیک می‌کنید، به سازنده اصلی وب‌سایت Weebly (که این بررسی به آن اشاره می‌کند) می‌روید.

Weebly 42 تم مختلف ارائه می دهد. همه این تم ها دارای طراحی پاسخگو برای موبایل هستند، به این معنی که بدون در نظر گرفتن اینکه شخصی از طریق تلفن هوشمند یا رایانه رومیزی از طراحی سایت شرکتی شما بازدید می کند، عالی به نظر می رسند.

ما عاشق انواع تم هایی هستیم که Weebly ارائه می دهد. اگر یک استودیوی یوگا یا پیلاتس دارید یا فقط از تم برگر اگر رستوران دارید، احساس نکنید که می توانید از تم یوگا استفاده کنید. هنگامی که متن و تصاویر خود را اضافه کردید، می توانید تمام تم های Weebly را برای هر صنعتی سفارشی کنید.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید از کدام تم می خواهید استفاده کنید، Weebly به شما اجازه می دهد روی یک تم کلیک کنید، به صفحات مختلف آن نگاه کنید، آن را ببندید و سپس به تم دیگری نگاه کنید.

هنگامی که یک موضوع را انتخاب می کنید، می توانید یک نام دامنه را از Weebly خریداری کنید. توصیه می کنیم هنگام ساخت و آزمایش طراحی سایت شرکتی خود از یک زیر دامنه رایگان Weebly استفاده کنید. پس از آن می توانید زمانی که آماده انتشار زنده هستید، دامنه ای را خریداری یا متصل کنید.

کارایی سئو در طراحی سایت شرکتی فروشگاهی

برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه استفاده از این سازنده، این دو مقاله را بررسی کنید:

موضوع انتخابی شما، طراحی سایت شرکتی شما را با متن، تصاویر و صفحات نمونه پر می کند که پس از آن باید آن ها را مطابق با کسب و کار خاص خود سفارشی کنید.

اگر هنوز اهدافی را برای طراحی سایت شرکتی خود تعیین نکرده اید، راهنمای ما در مورد چگونگی یافتن هدف وب سایت خود را بررسی کنید.

این یک اسکرین شات از سازنده طراحی سایت شرکتی Weebly است. می‌توانید ببینید که شامل بلوک‌هایی در سمت چپ برای «عنوان»، «متن»، «تصویر»، «گالری» و سایر عناصر وب‌سایت است.

کار در Weebly به سادگی تغییر متن و تصاویر موجود در طراحی سایت شرکتی شما یا کشیدن یک بلوک جدید به سمت سایت خود به هر کجا که می خواهید انجام می شود.

ما به شدت توصیه می کنیم هنگام ساخت طراحی سایت شرکتی خود از بلوک "بخش" استفاده کنید زیرا در آینده انعطاف پذیری بیشتری به شما می دهد. یکی از محدودیت‌های Weebly این است که به شما اجازه نمی‌دهد چندین آیتم را انتخاب کنید و آنها را با هم به عنوان یک گروه منتقل کنید. در عوض، شما باید هر مورد را جداگانه جابجا کنید. اگر از بلوک "بخش" استفاده می کنید، می توانید کل بخش را در صفحه فعلی یا به صفحه جدید منتقل کنید.

Weebly گزینه‌های طرح‌بندی مختلفی را در هر یک از انواع «بخش» خود (به عنوان مثال، «گالری»، «تماس»، و غیره) ارائه می‌کند یا می‌توانید از یک بخش خالی شروع کنید. این طرح‌بندی‌های بخش از پیش ساخته شده می‌تواند به حذف حدس و گمان از طراحی یک وب‌سایت جذاب کمک کند.

علاوه بر افزودن بخش ها به صفحات موجود سایت خود، می توانید صفحات جدیدی نیز اضافه کنید. صفحات اولیه موجود در موضوع سایت شما نقطه شروع خوبی را ارائه می دهند، اما تقریباً همه سایت ها به چند نوع صفحه دیگر مانند سیاست حفظ حریم خصوصی و صفحات رویدادها نیاز دارند.

افزودن یک صفحه جدید به سادگی کلیک بر روی برگه «صفحات» در بالای صفحه و سپس کلیک کردن روی دکمه «+» (نماد «بعلاوه») در نوار ابزار سمت چپ است.

طراحی سایت شرکتی با معیارهای استاندارد در تهران

صفحه استاندارد: این نوعی است که اغلب برای صفحات اصلی استفاده می کنید.

صفحه وبلاگ: این صفحه ویژه ای است که به طور خاص برای پست های وبلاگ طراحی شده است.

صفحه دسته بندی: معمولاً برای فروشگاه های آنلاین استفاده می شود، این نوع صفحه شامل تمام محصولات در یک دسته بندی خاص مانند پیراهن یا لباس است.

صفحه محصول: این صفحه ای است که فقط به یک محصول در فروشگاه آنلاین شما اختصاص داده شده است.

پیمایش به وب‌سایت‌های خارجی: این مورد در منوی پیمایش سایت شما نشان داده می‌شود و هرکسی را که روی آن کلیک می‌کند به یک صفحه خارجی در یک وب‌سایت دیگر می‌برد.

منوی غیرقابل کلیک: این به شما امکان می دهد تا در ساختار ناوبری یا منوی خود لایه های مختلفی داشته باشید.

برای مشاهده لیستی از صفحاتی که همه سایت ها به آن نیاز دارند، مقاله نحوه ساخت یک طراحی سایت شرکتی ما را بررسی کنید.

ما زمان زیادی را صرف جستجوی کارهایی کردیم که یا با این سازنده طراحی سایت شرکتی دشوار به نظر می رسند یا اینکه ارائه نمی دهد. این چیزی است که ما پیدا کردیم:

طراحی سایت شرکتی با بالاترین رده سئویی

فقط یک سطح عنوان استاندارد است. هنگامی که یک بلوک "عنوان" را روی یک صفحه وب می کشید، آن عنوان به عنوان عنوان "H2" ظاهر می شود. اما، مهم است که یک عنوان "H1" در هر صفحه (اما فقط یک) برای اهداف سئو داشته باشید. می‌توانید یک راه‌حل رایگان برای این کار در فروشگاه برنامه Weebly پیدا کنید، اما سخت است.

دکمه «لغو» وجود ندارد. هنگام استفاده از یک ابزار ویرایش، راحت است که بدانید می‌توانید به سادگی یک دکمه «لغو» را فشار دهید تا هر گونه خطا را برطرف کنید. متأسفانه، این تابع اصلی در سازنده طراحی سایت شرکتی Weebly وجود ندارد. اگر به طور تصادفی چیزی مهم را حذف کردید، خدمات مشتری Weebly می تواند به شما کمک کند آن را در برخی موقعیت ها، اما نه همه، بازگردانید.

گاهی اوقات می تواند مزاج باشد. گاهی اوقات، این سازنده طراحی سایت شرکتی آنطور که باید عمل نمی کند. بستن مرورگر و باز کردن مجدد Weebly - یا استفاده از یک مرورگر دیگر - اغلب می تواند این مشکل را برطرف کند.

از همان ویرایشگر برای نسخه های موبایل و دسکتاپ سایت شما استفاده می کند. برخی از سازندگان وب‌سایت به شما اجازه می‌دهند چیزی را در نسخه موبایل سایت خود تغییر دهید، اما نحوه نمایش آن را هنگام مشاهده در رایانه رومیزی تغییر نمی‌دهند. Weebly این را به عنوان یک ویژگی استاندارد شامل نمی شود. در حالی که می‌توانید از برنامه‌ای به نام «مخفی کردن» برای نمایش برخی موارد بر اساس اندازه صفحه استفاده کنید، این کار بصری نیست.

ما انعطاف پذیری و توسعه پذیری را به عنوان پاسخ به این سوال تعریف می کنیم: آیا این سازنده طراحی سایت شرکتی می تواند در طول زمان در کنار نیازهای کسب و کار و وب سایت شما رشد موثری داشته باشد؟

از آنجایی که نیازهای هر کسب و کار و طراحی سایت شرکتی متفاوت خواهد بود، ساده ترین راه برای رتبه بندی یک ابزار در این دسته، مقایسه آن با استاندارد طلایی ابزارهای توسعه وب سایت است: وردپرس.

وردپرس یک ابزار منبع باز است که بیش از 30 درصد از طراحی سایت شرکتی جهان را پشتیبانی می کند. بر اساس بازار عظیم افزونه‌ها (افزونه‌های شخص ثالث) و گزینه‌های گسترده پشتیبانی از جامعه/پشتیبانی پولی، می‌توانید تقریباً هر چیزی را در وردپرس بسازید - تا زمانی که بدانید چه کاری انجام می‌دهید یا می‌خواهید به کسی که انجام می‌دهد پول بدهید. .

با در نظر گرفتن این موضوع، فرض می‌کنیم وردپرس «100 درصد انعطاف‌پذیر و قابل گسترش» است و هر ابزار سازنده وب‌سایت دیگری در جایی زیر این علامت قرار می‌گیرد.