یکی از چالش برانگیزترین مسائل خانه داری ، قیمت بالای طراحی داخلی منزل است. اما همیشه میانبری وجود دارد که می توانید بهترین طراحی را با کمترین هزینه انجام دهید. آیا دوست دارید راههای خاصی را در زندگی روزمره خود پیدا کنید که کاملاً تنها و خلاق باشد؟ در زیر 28 بهترین ایده طراحی داخلی خانه را ارائه می دهم. منظور ما از «بهترین» در این مقاله ایده هایی است که هم در عمل هستند و هم در حال اجرا نیستند.

۱ از مراجع رایگان اطرافتان بهره بگیرید


از کتابها و مجلات طراحی گرفته تا برنامه های تلویزیونی ، همه چیز برای ایده پردازی در دسترس است. این منابع را با دقت بررسی کنید تا سبک مورد علاقه خود را پیدا کنید. از فروشگاه های مد و لوازم خانگی دیدن کنید و نقاشی ها و دکوراسیون را جمع آوری کنید تا ایده ای متناسب با سلیقه شما و سبک شخصی شما را بدست آورید. کلاسیک یا مدرن یا غیره و برنامه ریزی خود را شروع کنید.

۲ پیش از شروع دکوراسیون داخلی منزل بودجه تقریبی تان را مشخص نمایید


بیایید با مشکل برخورد کنیم ؛ اگر قدرت و بودجه لازم برای تزئین خانه خود را ندارید ، باید بدانید که خانه بدون دکوراسیون به خودی خود کامل است و نیازی به این تشریفات ندارید. همه باید ابتدا برای ایجاد تغییرات در خانه بودجه بندی کنند ، اما قبل از آن باید بودجه بندی می کردند و فکر می کردند که کار کالاهای زنده مورد نیاز است و سپس از پس اندازها برای پر کردن فضاهای خالی خانه استفاده می کنند.

۳ از درب ورودی آغاز کنید


میهمانان باید به محض ورود سبک شخصی شما را بشویند. تا حد امکان سالن ورودی را زیبا کنید و کاستی های آن را بپوشانید. برای قرار دادن کلیدها و حروف دریافت شده از یک قفسه یا سبد تزئینی استفاده کنید و از یک آینه و کنسول کوچک برای ایجاد حس زیبایی استفاده کنید. همچنین از ابزارهایی استفاده کنید که میهمانان را به خانه شما می آورد. مانند گلدان و سفال ارزان.

۴ وسایل موجود را ارتقا ببخشید


مبلمان را با رنگ ها و طرح های به روز بپوشانید. روتختی و پارچه ها یک راه حل آسان و سریع برای تغییر مدل مبل و میز در فصول مختلف و مراسم هستند. به مبل ها رنگ و لعاب تازه بدهید و یک لایه رنگ تازه روی قاب عکس و آینه بمالید. قبل از انتخاب رنگ برای تزئین رنگهای مختلف را امتحان کنید و سپس انتخاب کنید. به این ترتیب بعد از نقاشی پشیمان نخواهید شد!

۵ چیدمان وسایل خانه را تغییر بدهید


باور کنید یا نه ، فقط جابجایی مبلمان می تواند تغییر شگفت انگیزی ایجاد کند. ابتدا یک شیء - مانند بخاری ، دیواری که تلویزیون روی آن نصب شده است یا پنجره ای - به عنوان نقطه کانونی جدید قرار دهید و سپس مبلمان را در اطراف هدف قرار دهید. می توانید موارد دیگر را از اتاق های دیگر بیاورید و اضافه کنید. با برداشتن تعدادی مبل ، فضا را باز کرده و کارایی اتاق را افزایش دهید. طراحان حرفه ای نحوه استفاده از نام تجاری ، چرا این کار را رایگان انجام دادید؟!

۶ تمام یا قسمتی از دیوارها را با رنگ های جذاب رنگ بزنید


نقاشی یکی از رایج ترین روش های طراحی است. دیوارها را با رنگ های هماهنگ یا در تضاد با مبل و مبلمان رنگ آمیزی کنید. اگر در انتخاب رنگ مشکل دارید ، از فروشنده رنگ بخواهید تا رنگ مورد نیاز خود را با ترکیب چند رنگ ایجاد کند.

۷ با اضافه کردن وسایل تزیینی جزئی، شکل تازه ای به وسایل موجود ببخشید


فرش و بالش جلوه ای تازه به مبلمان قدیمی شما می بخشد. به جای خرید مبلمان جدید ، به این فکر کنید که قبلاً از چه رنگی استفاده نکرده اید و مبل و اثاثه یا لوازم داخلی جدید را به مبل اضافه کنید و رنگ دیوارها و لوازم جانبی را با هم ست کنید. از آنجا که این روش ارزان است ، می توانم هر زمان که بخواهید دوباره آن را تغییر دهم. اگر در اتاق شما فضای خالی وجود دارد ، آن را با یک فرش بپوشانید.

۸ به کمک نورپردازی وسایل داخلی را زیباتر جلوه بدهید


با تاباندن نور به سرسرا و دلسرد کننده قسمت های اتاق آنها را کمی جذاب تر کنید. با نصب منابع نوری و تابش آن ، می توانم یک اثر هنری را به نقطه کانونی اتاق تبدیل کنم.

۹ دیوارها را با مواد ساده روزمره بیارایید


با اصلاح طرح دیوارها ، پنجره ها به دکوراسیون داخلی شیراز جدید خانه تبدیل می شوند. اقلام یکبار مصرف روزانه مانند مقوا و پارچه مواد بی اهمیتی هستند که با کمک سلیقه شما بسیار شبیه به مواد تزئینی گران قیمت می شوند. شخصی متوجه شد از چه موادی استفاده کرده اید و شما فقط زیبایی را مشاهده کرده اید.

۱۰ حمام را با لوازم در دسترس تزیین کنید


حوله ها ، پرده های دوش و بالشتک ها راه حل های آسان و ارزان هستند که به رنگ و سطح شادی به حمام دلسرد کننده می دهد. با رنگ آمیزی هماهنگ حمام و اتاق رختکن به آنها شکل تزئینی بدهید.

۱۱ با عناصر طبیعی یک میز خیره کننده بسازید


دفعه بعد که به میوه فروشی می روید ، از محصولاتی که رنگ زیبایی به میز شما می دهند ، چشم پوشی کنید. لیمو ، انگور ، سیب و پرتقال وقتی در یک ظرف یا ظرف زیبا قرار می گیرند زیبا به نظر می رسند.

۱۲ یک عنصر تاثیرگزار در دکوراسیون داخلی منزل جای دهید


هنگام خرید دکوراسیون منزل ، بیشتر بودجه خود را صرف یک تزیین کنید که ظاهراً بهترین ظاهر را دارد. به عنوان مثال ، یک آینه تمام قد که روی دیوار نصب شده است ، یک عامل تأثیرگذار خواهد بود. از سوی دیگر ، اگر این مقدار پول را فقط در یک قفسه خریداری کنید ، احتمالاً مورد توجه شما قرار می گیرد و بدون دلیل پول خود را هدر داده اید.

۱۳ یک طرح مناسب با فصل انتخاب کنید


مجموعه کوچکی از تزئینات فصلی را روی میز ، بوفه ، اتاق ناهار خوری و میز عسلی بچینید تا ظاهر بیرونی به اتاق بدهد. خواه صدف باشد یا سنگریزه در یک لیوان ، یا یک مخروط کاج ، یا تغییر گل همیشه بهار در یک سبد زیبا ، این یک انتخاب زیبا و مقرون به صرفه بود.

۱۵ دستگیره قفل های درب کابینت ها می تواند شکل کابینت شما را عوض نماید


آیا پول کافی برای جایگزینی تمام کابینت آشپزخانه و حمام خود ندارید؟ دسته ها و قفل های جدیدی را نصب کنید تا ظاهر جدیدی به کابینت های قدیمی و قدیمی بدهید. برای ظاهر هماهنگ ، دسته ها ، قفل ها و وسایل روشنایی را از فلز یک رنگ انتخاب کنید. این اتحاد همه چیز را زیبا می کند!

۱۶ برای صرفه جویی در پول کارهای طراحی دکوراسیون داخلی منزل را خودتان انجام بدهید


مدتهاست که فقط تعداد انگشت شماری از افراد ماهر قادر به انجام برخی کارها هستند. نکات آنلاین ، آنلاین ، یوتیوب ، ماهواره و اینترنت راه حل های خوبی در اختیار شما هستند. بنابراین پروژه را بردارید و شروع کنید.

۱۸ استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی منزل را دست کم نگیرید


طی سال های اخیر آینه ها در طراحی های دکوراسیون داخلی منزل جای خاصی پیدا کرده اند و تبدیل به عاملی اساسی شده اند. به فروشگاه بروید و تعدادی آینه ارزان قیمت بخرید و از آن ها برای قاب عکس و آینه کمد استفاده کنید. قاب آینه های بزرگتر را خودتان انتخاب کنید و آن را مانند آینه اتاق کودک یا حمام طراحی کنید.

۱۹ توان خرید کاغذ دیواری را ندارید؟ نظرتان درباره این ایده چیست؟


از خلاقیت خود استفاده کنید ؛ وسایل قدیمی عتیقه و ظروف تزئینی را به دلخواه روی دیوارها آویزان کنید. از مقوا و طرح های رنگی تزئینی استفاده کنید و برای چسباندن کاغذ دیواری دردسر داشته باشید ، به دیوارها فضایی تزئینی بدهید. نقاشی های دیواری زیبا که روی دیوارهای سفید رنگ آمیزی شده اند با کمی سلیقه می توانم دیوارهای شما را به راحتی به طرح های طبیعی ، چند بعدی یا کلاسیک تبدیل کنم.

۲۰ از اشیاء شخصی و کاردستی های اعضای خانواده به عنوان وسایل طراحی بهره ببرید


آویختن به دیوار با کمک فریم های دست ساز بهترین راه برای نشان دادن آثار هنری کودکان ، پلاک ها ، مدال ها و جام های ورزشی و جوایز بر روی دیوار است. به جای پنهان کردن آنها در کمد یا کمد ، آنها را آویزان کنید تا با رنگ دیوارها مطابقت داشته باشد. با استفاده از این روش برای کمک به نمایش کار فرزندان خود ، به زیباتر شدن طراحی خانه خود کمک می کنید. این برنامه برای شما و خانواده شما رایگان است.